úterý 4. května 2010

Ahojte :-*

Ahojte broučci!
Tak se nám to počasíčko pěkně pokazilo! Marně přemýšlím, jestli těch pár krásných uplynulých dní už bylo jaro a teť už zase podzim. No snad nééé! Bohužel hlava mi nebere a ráno opět na sebe oblékám několik vrstev oblečení! No co už!
Jinak nálada na bodě mrazu a to né jenom kvůli počasí! Mám nemocnýho pejska. Takže bojujeme, ale já to nehodlám vzdát! On je můj celej svět a miluju ho!
Včera po práci jsem si zašla s kámoškou do fitka kde pracuje další moje kamarádka! Pokec, kafíčko a pak solárko, no prostě pohodička. Tak jsem se tak i pohodově oblékla! Nato, že botasky dám na sebe tak dvakrát za rok, tak už mám vystaráno! Vzhledem k mé malé výšce a velké váze se necítím na rovné zemi moc příjemě! Tím víc jdou vidět kila, která mám navíc :-(
Berušky opatrujte se! Mějte se krásně XoXo SimonS

Boty - New Yorker
Jeansy - Bershka
Pásek - New Yorker
Mikyna - Ann Christine

Žádné komentáře:

Okomentovat