čtvrtek 6. května 2010

Zdravím všechny!!!

Ahojte broučci! Takže tenhle týden byl ve znamení deštivého počasí a bohužel prognózy mluví o to, že to tak i zůstane :-D Středeční den jsem prožila hekticky, večer jsem pak šla na moje oblíbené cvičení Zumba, vrátila jsem se dost pozdě, uvolněná, nicméně utahaná jako kotě! Ráno jsem samozřejmě zaspala do práce a pak už se to se mnou celý den táhlo. Po práci jsem si zašla s kámoškama sednout a pokecat a na papání jseme si dali těstovinky!
Doufám, že dnešní den hooodně rychle uteče a bude pět hodin a já konečně půjdu z práce! Pak směr Brno na lymfatické masáže a nákupy!!! Moooc se těším! Sobota mě čeká v duchu úklidu a po obědě jedu s kámoškou do fitka a na solárko! Co bude dál se uvidí!
Podobný outfit mě dneska čeká, vzhledem k tomu, že mě čeká běhání po městě, musím mít na sobě pohodlnou obuv!
Zlatíčky opatrujte se papa XoXo SimonS



2 komentáře:

  1. Lymfatické masáže ti teda extrémně závidím....já byla na poslední masáži asi tak 2 měsíce zpátky a neskutečně mi to chybí...=(

    OdpovědětVymazat
  2. No já nechodím pravidelně, jen opravdu jednou za čas jak je čas! Ale bylo to opravdu úúúžasný!!! Tak šup, šup, brzo si zajdi!!!

    OdpovědětVymazat