čtvrtek 24. června 2010

Kraťásky

Hej Guys!
Jak se vám daří zlatíčka? Mě dost hekticky, balím se balím na dovolenou a zjistila jsem že mám malej kufr! Ten kufr se mnou letěl už 3x ale tentokrát se mi do něj nechcou vlézt všechny věci :-D
No snad to nějak vyřeším, no nejhorší na tom je, že tam si pokoupím spoustu pěkných věcí a pak je horší, že je nemám jak dovést na zpět do ČR :-D Ale snad vypomůže přítel, který tolik těch věcí sebou nepoveze a má větší kufr než já :-D
Jinak přidávám ukázku šortečků, které letí se mnou! Letos jsem si koupila už 5-té šortečky a vypadá to, že je neunosím. Tyhle jsou neuvěřitelně praktické. Pořídila jsem si je v Bershce a dají se rozrulovat až ke kolenům, takže 2 v 1 :-D
Bílé tílečka prostě miluju a praktikuju, že v jednoduchosti je krása! A šátek to je moje láska. Je mi jedno, jestli je venku -5, nebo 20 stupňů, prostě pro mě je to nezbytný doplněk! Mám asi tři s arabským motivem. Asi pět se zvýřecím potiskem různých barev a pak jednoduché jednobarevné. Prostě je mám ráda, je mi jedno kdo si co myslí, ráda je nosím na krku. K tomuhle outfitu věršinou nosím sandálky na podpadku, ale na dovolené dám odpočinout nožičkám a drtivou většinou budou na nich žabky :-D
Cestovní horečka začíná! Mějte se krásně berušky
XoXo SimonS

2 komentáře:

  1. inak ty si uz krasne opalena akoby si sa vratila z dovolenky:)...a peken si to tam uzi..a odpocin si..a nezabudni pofotit vsetko:)

    OdpovědětVymazat