středa 16. června 2010

Včerejší nákupy




Ahojte kočky,
včerejší nákupy se vydařily na jedničku. Žádnej stres procházení obchodů a jen to co mi cestou cvrnkne do nosu :-)
V první řadě jsem si koupila šortečkový overal. Je na špagetový ramínka zavazování na ramenech. Je fajn a příjemný a věřím, že mi poslouží při cestě na pláž :-)

Znovu jsem neodolala šortečkám, tyhle světlé jsem si pořídila v Berhce za 699,- a zamilovala jsem si je, co na tom, že letos jsem si koupila už čtvery :-)

Růžový top byl plánovaný, nedávno jsem si koupila v Jeans Clubu stejný v bílé a černé barvě, je moc příjemný, takže věřím, že i když růžová není má barva, tak ho unosím :-D

Černé sportovní botičky jsem koupila za pár kaček v New Yorkeru a to jen pro to, že celé dny v práci trávím na podpadcích, takže mít jedny v textilním a pohodlnějším provedení uvítám na podzim.

Ach jo, už teť mám nutkání znovu vyrazit po obchodech! Mějte se krásně XoXo SimonS

Žádné komentáře:

Okomentovat