pátek 18. června 2010

Zdravím!!! :-)

Ahojte broučci!
Jednou teplo, podruhé zima, už ani nevím jak se mám oblíct když jdu ráno do práce.
Moje nálada je na bodě mrazu, mám skaženej žaludek, je mi pořád zle a nic mi nechutná! Přesto, že se necítím moc fit, tak jsem včera došla domů a skoro přes dvě hodiny jsem dělala pizzu pro celou moji rodinu. Vzhledem k tomu, že jim opravdu chutná, tak dva veliké plechy padly, což mě potěšilo.
Dneska jsem si naordinovala po práci úklid a sobota se nese v duchu rodinné oslavy a večer párty a kámoškama.
Tak se mějte krásně papa
XoXo SimonS



4 komentáře:

  1. ten svrsek se mi hodne libi, je to kozene sacko? a hodne sem se zakoukala do toho pasku co mas ,odkud je?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se doslova zamilovala do tvé kabelky - je úžasná

    OdpovědětVymazat
  3. J: Ahoj, JJJ kožené sáčko, doslova jsem si ho oblíbila :-) Pásek je z Pumy, ale přiznám se, že jeho stáří je tak 5 let, ale stále jako nový :-)

    OdpovědětVymazat
  4. K: Děkuji za pochvalu kabelky :-) Mám ji moc ráda a brala bych ji i v bílé. Tento kousek jsem dostala od svého přítele a udělala velikou radost :-)

    OdpovědětVymazat