pondělí 26. července 2010

Adidas

Ahoj zlatíčka jak se máte?
Já celkem v pohodě.
Přídávám pár foteček co jsem si koupila za poslední dobu, nejsem značkovej fanatik i když je pravda, že čas od času si je pořídím. Nekupuju si věci jen aby na nich šlo vidět jaká je to značka, nebo jak moc jsou drahé, ale ráda si pořídím to co se mi líbí, co mám ráda a po čem toužím, co využiju.
Za poslední dobu jsem si koupila 3 mikiny značky Adidas, prostě jsem si nemohla vybrat barvu takže jsem si koupila růžovou a pak mi to vrtalo v hlavě, tak jsem se ještě vrátila pro černo zlatou a pak nastalo dilema: ČERNO ZLAVÁ, nebo BÍLO ZLATÁ. Nechtěla jsem dělat rozhodování, tak jsem si vzala obě.
Černo bílou kabelku mám už od loňského léta, a tu hnědo zlatou jsem si koupila minulý týden, prostě se mi líbí víc než ta co už jsem měla doma, je větší a prostornější a navíc se mi bude hodit k té černo zlaté mikině :-D








Na poslední fotce je moje milá tepláková souprava taky od loňské sezóny.

Jak jsem již psala, nejsem značkovej fanatik, nebo sportovní typ, ale občas se mi zalíbí něco od značky Adidas, nebo Puma, tak jdu a koupím si to.

Mějte se krásně XoXo SimonS

Žádné komentáře:

Okomentovat