neděle 25. července 2010

Sumer :-D

Zdravím vás všechny,
jak se máte? Já jsem totálně k.o. tento víkend byl pro mě naprostý vypětí fyzických sil! Sobota - úklid, Brno - Olympie, kino, nákupy, oslava narozenin, kuželky, diskotéka, manželský povinnosti, trocha spánku. Neděle - žehlení, oslava narozenin, návštěva, manželský povinnosti a minimum spánku.
Takže se těším domů do postýlky, dojdu z práce, dám vanu, podívám se na českou klasiku - Chalupáře a jdu spát :-D

Jak bude trocha času, přidám fotečky, co jsem nakoupila, mějte se krásně XoXo SimonS

Pár foteček z dovolené a mé kreace a letní pohodové oblečení.






2 komentáře:

  1. Super fotky!Jsi krásně opálená.Ze mě už opálení opadlo, tak ho jedu dohnat do Chorvatska.:D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, pořádně si užij dovolenou, ze mě už taky opálení opadlo, teť už jenom práce, práce, práce, takže si užívej pohody a sluníčka a měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat