neděle 18. července 2010

Nákupy

Ahojte všichni, návrat z dovolené proběhl bez problémů, v práci, moc práce, ale to se dalo čekat a zvládla jsem to bez komplikací.
V Bulharsku jsem nakupovala, takže tady je pár kousků :-)






Šatečky na léto, nejdříve jsem si pořídila ty modré a druhej den se vrátila pro ty černé. Sukně má mírně balónkovitý tvar a pod páskem jsou kapsy. Materiál je bavlna, takže ideální na léto a pohodlné.



Tuhle modrou kabelku mi pořídil přítel. Já nemusím mít nutně značkovou kabelku, ale mám ráda něco co je neobvyklé a jen tak se nekoupí! Tahle kabelka je značky Paula Venti a nebyla nejlevnější, každopádně materiál je zaručená kvalita a tahle investice se nebude litovat :-D




Další sportovní kabelku jsem si pořídla s velikou láskou. Sice jsem na elegantní, různorodé tvary, ženské barvy, ale tuhle sportovní jsem si moc přála, proto jsem ráda, že je v mé sbírce. Ceny jsem opět nelitovala, sice ji nevynosím tak často, ale už je moje.

Žádné komentáře:

Okomentovat