pátek 12. března 2010

Ahoj zlatíčka

Pár kousků z mého šatníku! Jesli na něčem ujíždím? Ryfle mám jich hodně, ale pořád né dost! Botičky, to snad miluje každá správná ženská! Kabelky, moje slabost. Trička, nezbytná nutost! A bundičky, čím více, tím lépe! Pásky, nemůžu bez nich být! Prostě miluju každej kousek obleční, od spodního prádla, přes ryfličky, šatičky, topíky, pásečky, kabelečky, bundičky a botičky! Moje vášeň :-D


Miluju černou.
Černé skiny jens jsou nezbytností mého šatníku mám jich asi patery 
Páskové sandálky Jaro a Léto si je opravdu užívám, ať už vysoký podpatek, nebo mega platforma. Prostě je miluju
Když tričko, či top, tak z 90 procent v černé barvě - to je moje
A sako, nebo bundička na přehození


Tyhle černé harémky s cvoky mám moc ráda, sice jsem si je ještě pořádně neužila, ale moc se na ně těším na léto k sandálkům :-)
Miluju kabelky, 99 procent mám mega kabelek a tašek a tahle mini je snad jediná, ještě s její bílou sestřičkou
Kozačky - nemám jediné kozačky bez podpadku. Takže když tak podpatek :-)
Černá bundička to je moje


Moje oblíbené Ryfličky,,, modrá je dobrá a stará klasika je stále in a k nim pásek
Černé trička miluju
Kozačky - Mixer - s pohodlným podpatkem, příjemné na běhání po obchodech 
Moje oblíbená bundička


Pohodlhé skiny jeansy modré barvy, k nim volný svetřík a bundička na přehození. Stará dobrá klasika 

XoXo SimonS

2 komentáře:

  1. ty botičky z první fotky jsem si chtěla koupit, ale jaksi na to ještě nedošlo;)
    všechny outfity se mi moc líbí, ty malé kabelky jsou krásné,ale taky mám raději velké, malou mám jen jednu. tvoje oblíbené džíny jsou taky super!

    OdpovědětVymazat