pondělí 15. března 2010

Středeční nákupy :-D

Ahojte kočky,
dnešní pondělní ráno je skokem do reality! Mrzivé ráno a celý týden před sebou, tak vám všem přeji příjemné prožití!
Ve středu jsem byla nakupovat. Nebylo nic plánované, ale bylo jisté, že nějakou tu korunku utratím. Ještě se mi nestalo, že bych si neudělala něčím radost. Tak tady je pár kousků :


Tílka na léto - Jeans Club


Bunda - Amisu 1350,-


Lodičky - Deichmann


Kalhoty - Fishbone


Trička - vše Bershka


Šaty - Bershka

Pásek - Ann Christine
Bijou - H&H

Přeji krásné pondělí !!!

XoXo SimonS

8 komentářů:

  1. Huh, ty lodičky jsem zrovna viděla u jiné slečny blogerky...ale jsou nádherné! =) A bijou z HáeMka nikdy nezklame, ty náramky jsou úžasný! =)

    OdpovědětVymazat
  2. I just adore that leather jacket

    One Love,
    Jowy
    www.iseejanemary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. The leather jacket is amazing!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Love the blue heels! so sexy and stunnin

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, ty lodičky jsem si zamilovala na první pohled, takže jsem je musela mít. A bijou je skvělá, i když raději praferuji zlato, ale bijou má svý kouzlo :-D
    SimonS

    OdpovědětVymazat
  6. Ty věci z Bershky se ti vážně povedly!!!!

    Bundička to je klasika, bez té bysme nemohly na jaře existovat, to je jasné a ještě se mi moc moc líbí všechny náramky. Strašně ráda totiž tyhle náramky vrstvím na ruku, možná je to trochu "cikánské" ale Rihanna to tak nosí též, proč bych nemohla já :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nat Sohlasím Bijou není nikdy dost!!! :-D
    SimonS

    OdpovědětVymazat