středa 31. března 2010

OUTFIT :-D

Ahojte zlatíčka,
tak vás zdravím ve středeční upršeném počasí.
Včerejší den neproběhl podle mých představ. Po práci jsem měla jet na lymfatickou masáž, což bylo snad to nejúžasnější co jsem kdy zažila (teda kromě sexu :-D).
Bohužel další plány naprosto ztroskotaly. Poté jsem se měla sejít s mým přítelem a měli jsme jít nakupovat, poběhat pár obchodů a bylo v plánu, že si udělám něčím pěkným radost. Bohužel mi volal, že pracovně to nestíhá a skončí až kolem půlnoci. No já letěla hned z masáží na autobus, celá uhaná! Po cestě jsem vběhla do mé oblíbené Bershky, tam čafla modré kalhoty velikosti 36, zaplatila a letěla dál na autobus. Ten jsem chytla snad za vteřinu dvanáct. Naštěstí kalhoty mi jsou a zkoušela jsem si je až doma :-D
Dneska mě čeká po práci žehlení, takže doufám, že ať už se máte jakkoliv, tak je to lepší než moje hektické období.
XoXo SimonS



1 komentář:

  1. Beautiful header/photo.. youre eyes are beautiful

    xoxo, Thn - A Step Into My World

    OdpovědětVymazat