neděle 28. března 2010

Botičky

Ahoj Kočky chtěla jsem se vám pochlubit s mýma novýma přírustakama do rodiny botiček. Cože je jedna z mých velikých slabostí. Botičkám bez podpadku neholduju. Vzhledem k tomu, že moje postava je malá a ženská. Láska k podpadkům začala kolem mého 13-náctého věku a drží mě to do dnes. Jsem typ člověka, kterej upřednostní vzhled před pohodlím. Prostě v botaskách se se svojí postavou necítím. Takže tady je páreček nových zlatíček. Je mi jedno, jestli podpatek, platforma, či kombinace obojího. Prostě čím větší tím lepší a já to prostě miluju.

Semišové zlatíčka s cvočkama - CCC
Tak tyhle botičky mě překvapily cenou a příjemným vzhledem tohle je přesně můj styl. Měli je ještě v černém provedení, ale já, veliký zastánce černé, která má čených botečků více než je zdrávo jsem dala přednost přírodním semiškám. Věřím že se budou hodit k bílím skinny jeansům a topu, sukýnce, či šortečkám s tričkem. Už se nemůžu dočkat, až je začnu nosit :-D
Páskované na platformě - Deichmann
Tak moje milované na platformě. Dodají výšku a přitom pohodlí. Nedám na platformu dopusti a ještě navíc korkáče jsou mojí slabostí, dokážou propojit něco starého s novým. Korkované botičky byly, jsou a budou a mě nesmí chybět v botníčku. Čím více přasek, tím lépe a zlaté sponky miluju, perfektně se mi budou hodit, vzhledem k tomu, že nosím převážně zlato. Občas si dám Bižu, ale opět se zlatým nádechem.
Botičky se budou hodit ke všemu, ať už ryfličky, či šatečky.


Mějte se krásně zlatíčka Xoxo Simons




2 komentáře:

  1. tie cierne su peknee!nieco podobne platformove hladam aj ja

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, koupila jsem je v Deichmannu za super peníze. A podobné, ale bez platformy s mega podpadkem jsem si koupila v Mixéru. Takže poběhej obchody, určitě narazíš
    XoXo SimonS

    OdpovědětVymazat