pondělí 19. dubna 2010

Ahoj Zlatíčka, tak se nám dnešní pondělí krásně vyslunilo! Dnešní den celkem ušel na to, že jsem vstávala se slzama v očích, se celkem vše vybarvilo! Špatné zprávi o nemoci v rodině mě dost rozhodili! Do pohody mě dostal až ten jistý člen rodiny, kdy mě ujistil, že bude bojovat, ať se děje cokoliv! 
Radost mi udělal i tím, že mi přinesla do práce jahůdky a jejich chuť mi připoměla léto a vykouzlila úsměv na tváři. Po práci mi volal můj přítel, že dnešní večer strávíme v kině, v pohodičce s popkornem u české komedie "Ženy v pokušení" na což se opravdu těším! Fajn komedie mi opravdu bodne. 
Tyhle fotečky vznikly z čisté poblázněnosti a radosti z blížícího se fajn podvečeru! 
Jinak vám všem přeji pevné zdraví a dobrou náladu!!!
XoXo SimonS



Žádné komentáře:

Okomentovat