úterý 13. dubna 2010

Xoxo

Ahojte kočky, tak vás zdravím v dalším uplakaném dni! Vypadá to, že celý týden bude pršet a já už jsem byla nucena znovu vytáhnout moje teplé vestičky, abych se zahřála. Prostě už jsem se těšila na krátký rukáv,  ale na to si asi ještě hooodně dlouho počkám. Takže nynější oblečení se skládá z několika vrstev a především teť ji doplňuje svetřík a podzimní vestička. No co už, zima je zima!
Na téhle fotečce jsem pohodově oblečená. Prostě to co mám ráda a v čem se cítím dobře. Nepochybně nesmí chybět podpatky, jinak je moje tělo jako bez duše!
Tak se mějte všichni krásně XoXo SimonS

Bílé tričko s potiskem - New Yorker
Černé sako - Zara
Zebrovaný šátek - H&M
Šedé skiny jeansy - New Yorker
Černé kotníčkové boty - F&F

4 komentáře:

  1. hezký outfit..líbí se mi zebrovaný šátek..:)

    OdpovědětVymazat
  2. botky a dziny jsou uzasny.!!!............

    no jo no to pocasi nam nejak nepreje, pristi tyden slibujou ze se to zlepsi, no tak to jsem zvedava............

    OdpovědětVymazat
  3. zdá se mi to nebo máme stejné botky?:)

    pěkný džíny;)

    OdpovědětVymazat