středa 14. dubna 2010

Outfit

Ahojte všichni!
Tak nás počasí nepřestává zlobit! No snad se to nějak umoudří, nebo se z toho zblázním :-D
Jinak doufám, že dnešní pracovní den proběhne klidově, teda nic tomu prozatím nenasvědčuje, ale nezbývá mi, než doufat! Po práci mě čeká jízda směr Brno a pak pohodička. Jedu na lymfatické masáže a pak jestli zbyde čas a nepozavírají mi obchody, mám v plánu vzít útokem Zaru, H&M, Bershka a další moje milované obchůdky. Takže doufám, že to co hledám najdu.

Jinak tento outfit je čistě pohodový. Bohužel jsem zimomřivá, takže mi nezbývá než se v tomto období pořádně obléct. Takže bez bundičky to nejde.

Bílé tričko se štrasy - Bershka
Tygrovaný šátek - H&M
Hnědá bundička s kožíškem - Zara
Černé skiny jeansy - Bershka
Botičky - F&F
Vintage kabelka

2 komentáře:

  1. Nad těmi botčkami jsem nedávno taky uvažovala! Moc ti sluší...jsou sice za dobrou cenu, ale já mám podobné, takže by mi to otec asi neschválil...=D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám takové podobné troje a jedny nikdy nestačí! Ale s tatínkama to není jednoduchý! Tak držím pěsti a pokus se tatínka zpracovat :-D

    OdpovědětVymazat