úterý 6. dubna 2010

Outfit 1

Ahojte broučci moji.
Prodlouženej víkend byl více než hektický. Skládal se z velikého úklidu, dělání pohoštění, veliké rodinné oslavy a zakončením né příliš oblíbených velikonoc.
Včerejší den byl pro mě studenou sprškou, mám zase nemocnýho pejska a tak nálada je na bodě mrazu! Chuť a síla do života opadá. Prostě raději bych ty strasti snášelá já, než se dívat na toho drobečka jak trpí. Bolí mě z toho srdíčko :-(
Uvídíme, jak bude dneska a když to půjde, tak si zajdu do solárka. Zítra mě čekají lymfatické masáže, na což se moooc těším a pak nákupy. No snad to nějak časově zvládnu a něčím moc pěkným si spravím náladu.
Tak se mějte kočky krásně a opatrujte se XoXo SimonS



Mikina - New Yorker
Kožená modrá bundička - Bershka
Pásek - New Yorker
Bílé slimky - Bershka

Žádné komentáře:

Okomentovat